مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-07سياسي

تحقق 75 درصدی اهداف سند تحول قضایی در دادگستری استان فارس 


رییس کل دادگستری استان فارس در دیدار اعضای شورای قضایی استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز به هدف گذاری مجموعه قضایی استان در راستای اجرای شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های کلان دستگاه قضایی تاکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری استان فارس در دیدار اعضای شورای قضایی استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز به هدف گذاری مجموعه قضایی استان در راستای اجرای شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های کلان دستگاه قضایی تاکید کرد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در این دیدار که به مناسبت سال جدید انجام شد با بیان اینکه دادگستری فارس خیز بلندی در جهت ارائه بهتر خدمات الکترونیک قضایی و دادرسی های آنلاین و بدون کاغذ برداشته است گفت: در سال جاری ارائه این خدمات را توسعه خواهیم داد.

به نقل از دادگستری فارس، موسوی با اشاره به اینکه اغلب حوزه های قضایی استان رسیدگی های کیفری خود را در قالب ارتباطات آنلاین با زندانهای استان انجام می دهند گفت: در تلاشیم تا این روند به پرونده های حقوقی نیز تسری یابد و طرفین پرونده های حقوقی نیز به صورت آنلاین در جلسه های دادرسی حضور یابند.

رییس شورای قضایی استان فارس به دستیابی استان فارس به رتبه اول پژوهش در بین دادگستری های سراسر کشور اشاره کرد و با بیان اینکه دادگستری فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 75 درصدی اهداف سند تحول قضایی در دادگستری استان فارس 

تحقق 75 درصدی اهداف سند تحول قضایی در دادگستری استان فارس